Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Ik heb geen bevestiging gehad, is mijn bestelling wel gelukt?

Indien je nog geen bevestigingsmail hebt gehad (en het is niet in de spam terechtgekomen), wacht dan één uur. Het kan zijn dat het systeem wat vertraagd is. Nog steeds geen mail? Neem dan contact op.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wil toch een ander artikel? Neem dan snel contact op met Beyond Fashion en zij proberen je pakketje nog te annuleren (verzendkosten die al zijn gemaakt worden niet teruggestort). Anders kunt u het pakket retourneren.

Mijn maat is niet beschikbaar, kan ik het toch bestellen?

Het kan helaas voorkomen dat een bepaalde maat of artikel (nog) niet op voorraad is. Wil je toch het artikel bestellen? Neem dan contact op met Beyond Fashion & wij regelen dat je toch je favoriete item krijgt.

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt bij Beyond Fashion met iDeal betalen. Met elke bank uit Nederland kun je eenvoudig je favoriete items bestellen.

Verzending en levering

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

Je ontvangt een briefje in de brievenbus waar je pakket opgehaald kan worden. Bij de buren of een PostNL afhaalpunt in de buurt.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?

Helaas, je kunt na je bestelling het bezorgadres niet zelf wijzigen. Als je er snel bij bent, neem dan contact op met Beyond Fashion. Wellicht kunnen ze je pakket nog wijzigen. Je kunt in je account het bezorgadres voor de volgende bestelling wijzigen.

Welke verzendwijze gebruikt Beyond Fashion?

Alle pakketten worden verzonden met PostNL.

Is verzending gratis?

Bij Beyond Fashion is er gratis verzending vanaf €75,-. Bestel voor 17:00 en het wordt de volgende dag verzonden.

Wat is de levertijd?

Als je voor 17:00 besteld, dan wordt het de volgende dag verzonden!

Ophalen

Hoe maak ik een afspraak voor het ophalen van mijn bestelling?

Allereerst dien je bij het afronden van je bestelling aan te geven dat je je pakket wil ophalen. Daarna kun je via Whatsapp, Facebook, Mail of via een telefoongesprek een afspraak maken met Beyond Fashion voor het ophalen van je pakket. Bekijk de contactpagina en maak een afspraak.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kunt je bestelling ophalen bij Beyond Fashion:

Hooicamp 3 te Houten

Daarnaast hebben we een winkel waar de collectie ook gekocht kan worden; ook daar kan een bestelling afgehaald worden, maar vooraf alsnog contact opnemen met Beyond Fashion via contactpagina. Dan kan het de volgende dag al klaarliggen.

Beyond Color, Vleutenseweg 277 te Utrecht

Retour en terugbetaling

Hoe werkt de terugbetaling?

Het kan 10 dagen duren voordat de retourzending is verwerkt. Zodra de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald.

Indien u het terugkomt brengen, kunt u het eventueel ook contant terug ontvangen.

Binnen hoeveel dagen moet retourneren?

Het retourbeleid van Beyond Fashion is 14 dagen. Hierbij moet het artikel met het prijskaartje en de originele verpakking terug gestuurd worden. Retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Kan ik een artikel ruilen?

U kunt het pakket terug sturen en dan het nieuwe item bestellen via de webshop. Anders is het mogelijk om contact op te nemen voor eventueel ruilen op locatie.

Hoe zend ik een artikel retour?

U kunt uw bestelling retourneren via DHL, PostNL of een andere verzendpartij, welke u wenst. Stop uw artikel(en) terug in de originele verpakking met het prijskaartje er aan. Let op: retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Het kan terug gestuurd worden naar het volgende adres:

Hooicamp 3
3992 BW  Houten